درباره

دکتر مرتضی نخعی امرودی

دکتر مرتضی نخعی امرودی متولد سال ١٣۵١، در سال 1368 دیپلم ریاضی-فیزیک گرفته و همان سال با رتبه 4 کنکور منطقه 3 وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شده است. مدرک دکترای پزشکی عمومی خود را با رتبه ممتاز (1% اول دانشگاه) در سال ١٣٧۶ از همان دانشگاه گرفته است.

دکتر مرتضی نخعی امرودی دو سال خدمت سربازی را به عنوان پزشک عمومی پیام آور بهداشت انجام داده و سپس وارد دوره تخصصی جراحی ارتوپدی در دانشگاه علوم پزشکی ایران -در شهر تهران- شده است. مدرک بورد تخصصی ارتوپدی را در سال ١٣٨٢ از دانشگاه علوم پزشکی ایران کسب کرده است.

از سال ١٣٨۴ تا ١٣٨۵ دوره تکمیلی جراحی شانه را در دانشگاه علوم پزشکی ایران، و سپس دوره تکمیلی دیگری را از سال 1385 تا 1386 در جراحی و آرتروسکوپی شانه و آرنج در کشور انگلستان (بیمارستان دانشگاهی رویال لیورپول) طی کرده و در حال حاضر به عنوان عضو هیئت علمی (دانشیار) جراحی ارتوپدی در دانشگاه علوم پزشکی ایران – دپارتمان جراحی شانه – در شهر تهران مشغول فعالیت آموزشی و درمانی است.

ایشان سابقه دو سال کار با مدرک پزشکی عمومی، و سپس دو سال هم با مدرک جراحی و تخصص ارتوپدی داشته؛ و از سال 1385 تاکنون (به مدت ۱۴ سال) به عنوان جراح شانه وآرنج، هم در بخش دانشگاهی و هم در بخش خصوصی فعالیت دارد.

دکتر مرتضی نخعی مسوول راه اندازی اولین و تنها بخش فلوشیپ جراحی شانه و آرنج در ایران است.

بیشترین وقت کاری ایشان به امر آموزش به دانشجویان پزشکی و بویژه دستیاران تخصصی ارتوپدی در دانشگاه تعلق داشته، و عمده وقت سپری شده در دانشگاه، به آموزش تئوری و عملی بیماری‏های شانه به دستیاران تخصصی ارتوپدی اختصاص دارد. ویزیت بیمارانی که مشکل شانه دارند و عمل جراحی آن‏ها با کمک دستیاران تخصصی، و بحث و آموزش در مورد بیماری‏ها و اعمال جراحی، جزو وظایف دانشگاهی ایشان است.

بخش خصوصی

دکتر نخعی در تمام این سال‏ها در کنار بخش آموزشی و دانشگاهی، در بخش خصوصی هم فعالیت داشته‏ است.

بیمارستان ایرانمهر

با بيش از 40 سال سابقه در امر خدمت رسانی به جامعه در كليه زمينه های تشخيصی و درمانی

بیمارستان ایرانمهر

گزارش عملکرد در یک نگاه

این اعداد گوشه ای از درمان در این چند سال خدمت می باشد

0

ویزیت بیمار

0

عمل جراحی

تألیفات و مقالات علمی

کتاب معاینه بالینی شانه

توضیحات تکمیلی و خلاصه کتاب

مقالات منتشر شده

برخی از مقالات منتشر شده مربوط به بیماریها و جراحیهای شانه